Hvem vi er
IZIO er en outsourcing og konsulent leverandøren selskap med lang erfaring i å bygge applications.Strong programmering er den definer USP av selskapet. Typiske prosjekter involverer avanserte n-lags arkitektur, som integreres med back-end legacy-systemer og databaser. Den sakkyndige og dedikert team av designere og grafiske designere utmerke seg i å lage lette grensesnitt sider, kreative flash demoer, intuitiv navigering og brukervennlige skjemaer og skjermoppsett.
Den kvalitetskontroll team sørger for at all utvikling gjort er bug-fri og overholder spesifikasjonene og parametere nevnt.
Forutsetninger
Vi har gjort følgende forutsetninger i utarbeidelsen av denne planen: Alt arbeid blir gjort på klient retninger og vil bli gjort på en tid og materielle grunnlaget som angitt nedenfor. Selskapet vil fikse alle bugs knyttet til koding problemer. Eventuelle feil knyttet til design og spesifikasjon vil bli betraktet som ekstrautstyr til omfanget. Klienten vil identifisere et enkelt kontaktpunkt for selskapet sikrer utøvende tilsyn av prosjektet og vil gi alle domene kompetansen som kreves for dette prosjektet Ved levering vil systemet bli migrert til klientservere .
Prosjekt ledelse
Prosessene som er beskrevet i avsnittene nedenfor inkluderer rapportering mekanisme for prosjektet så vel som metode for problemet opptrapping og oppløsning i tilfelle problemer. Prosjektleder vil ha ansvaret for gjennomføring av hele prosjektet på IZIO.
Roller og ansvar
Klientene Relationship Manager er ansvarlig for å gi råd og lede laget på de mest mulige tilnærminger og kundens totale behov. Han skal også gi tilbakemelding til Client på forretningsreise-teknologi lapper problemstillinger knyttet til prosjektet, samt den siste punktet i opptrapping i tilfelle av uløste problemer. IZIO Prosjektleder vil være ansvarlig for å løse alle problemene som nevnes av teamet. Quality Assurance-teamet består av en kvalitet spesialist som vil se til at arbeidet blir skikkelig dokumentert i henhold til QMS standarder. IZIO vedlikeholdsteamet vil gi beste arbeid fasiliteter slik som å tilby best mulig tjenester til kundene
Fremdriftsrapportering samt problemløsing:
Daglig Statusrapporter som viser fremgang mot baseline plan for prosjektet vil bli gitt til klienten. Rapporten vil inneholde en oppsummering av problemer som oppstår og løses sammen med detaljert beskrivelse av sentrale problemstillinger som oppstår. IZIO vil nøye overvåke prosjektets fremdrift mot grunnlinjen og analysere årsaker til eventuelle glidning. Vanlige konferansesamtaler vil bli gjennomført mellom IZIO og kunder for å sikre en tilstrekkelig overvåking og gjennomsiktig utvekslingssystem.
Quality Assurance
Arbeidet skal opphøre og klient skal ikke holdes ansvarlig for gebyrene Tjenester med hensyn til en så profesjonell fra datoen for kunngjøringen av misnøye fra klient til IZIO.
Klient Ansvarsområder
En klient må gi følgende til selskapet.
Svare på spørsmål reist av IZIO innen 2 til 3 dager etter forespørselen for å få arbeidet gjort innenfor tildelte tidsramme. Hvis tilbakemeldingene er forsinket, prosjekttidslinjen kanskje påvirket betydelig.
Skal ikke prøve direkte eller indirekte å indusere de ansatte eller ledelsen arbeider på prosjektet, for å gjøre noen endringer i prosjektet eller foreta noen annet relatert arbeid / prosjekt utenfor omfanget av avtalen, på et uoffisielt nivå.
Skal fjerne alle ventende fakturaer innen tid. Kunden skal ikke ha rett til å kreve noen tilgang til kildekoden med mindre alle ventende dues slettes. Når alle kontingent er betalt kildekoden vil bli eid av Client.
Skal være ansvarlig for å ta levering av all kildekode fra selskap i rett tid. IZIO ikke opprettholde kildekoden utover 6 måneder etter at prosjektet er sist jobbet på. Hvis Kunden ikke har tatt levering av kildekoden innen den fastsatte frist (IE6 måneder), ville IZIO ikke være ansvarlig for å gi kildekoden.
Selskapets ansvar
Å utnevne en prosjektleder og distribuere et team av fagfolk, slik det kreves for å gjennomføre aktivitetene knyttet til gjennomføringen av prosjektet.
å utføre aktivitetene, som per arbeidsomfanget på Client retning og alt arbeid vil bli gjort på en best effort basis.
For å holde konfidensiell all informasjon mottatt fra klienten, i form av notater, prosjektplaner og noen konkrete evaluerings materiale (Konfidensiell informasjon). IZIO samtykker herved, pakter, tegningsretter, og representerer for kunden at det ikke skal avsløre, distribuere, spre, bruke eller på annen måte avsløre noen måte, konfidensiell informasjon, til tredjepart uten skriftlig samtykke fra kunden. Dette omfatter ikke informasjon som er eller blir offentlig kjent, eller er allerede i IZIO besittelse, eller utleveres til selskapet heretter av en tredjepart ikke kjent av IZIO å være bundet av en avtale om konfidensialitet med Client eller informasjon som IZIO blir forpliktet til å avsløre som et spørsmål om lov.
For å holde Client oppdatering av fremdriften av prosjektet fra tid til annen som nevnt ovenfor i rapporterings fremgang og problemløsning.
Displayet Satisfaction Med Performance / Garanti
IZIO enig i at IT-teknikere skal utføre tjenestene med minst standarden på omsorg og kvalitet vanlig i dataprogrammer verkstedindustrien. Hvis helst klienten er misfornøyd med en profesjonell ytelse, skal kunden umiddelbart rapportere sin misnøye til selskap, og IZIO skal umiddelbart iverksette tiltak for å rette eventuelle misnøye. Hvis du etter 2 uker en gjensidig behagelig løsning ikke kan finnes, vedkommende profesjonell.