Hvem vi er

IZIO er en outsourcing og konsulent leverandøren selskap med lang erfaring i å bygge applications.Strong programmering er den definer USP av selskapet. Typiske prosjekter involverer avanserte n-lags arkitektur, som integreres med back-end legacy-systemer og databaser. Den sakkyndige og dedikert team av designere og grafiske designere utmerke seg i å lage lette grensesnitt sider, kreative flash demoer, intuitiv navigering og brukervennlige skjemaer og skjermoppsett.
Den kvalitetskontroll team sørger for at all utvikling gjort er bug-fri og overholder spesifikasjonene og parametere nevnt.

Forutsetninger

Vi har gjort følgende forutsetninger i utarbeidelsen av denne planen: Alt arbeid blir gjort på klient retninger og vil bli gjort på en tid og materielle grunnlaget som angitt nedenfor. Selskapet vil fikse alle bugs knyttet til koding problemer. Eventuelle feil knyttet til design og spesifikasjon vil bli betraktet som ekstrautstyr til omfanget. Klienten vil identifisere et enkelt kontaktpunkt for selskapet sikrer utøvende tilsyn av prosjektet og vil gi alle domene kompetansen som kreves for dette prosjektet Ved levering vil systemet bli migrert til klientservere .

  • Alt arbeid blir gjort på klient retninger og vil bli gjort på en tid og materielle grunnlaget som angitt nedenfor.
  • Selskapet vil fikse alle bugs knyttet til koding problemer. Eventuelle feil knyttet til design og spesifikasjon vil bli betraktet som ekstrautstyr til omfanget.
  • Klienten vil identifisere et enkelt kontaktpunkt for selskapet sikrer utøvende tilsyn av prosjektet og vil gi alle domene kompetansen som kreves for dette prosjektet
  • Ved levering vil systemet bli migrert til klientservere .
  • Prosjekt ledelse

    Prosessene som er beskrevet i avsnittene nedenfor inkluderer rapportering mekanisme for prosjektet så vel som metode for problemet opptrapping og oppløsning i tilfelle problemer. Prosjektleder vil ha ansvaret for gjennomføring av hele prosjektet på IZIO.

    Roller og ansvar

    Klientene Relationship Manager er ansvarlig for å gi råd og lede laget på de mest mulige tilnærminger og kundens totale behov. Han skal også gi tilbakemelding til Client på forretningsreise-teknologi lapper problemstillinger knyttet til prosjektet, samt den siste punktet i opptrapping i tilfelle av uløste problemer. IZIO Prosjektleder vil være ansvarlig for å løse alle problemene som nevnes av teamet. Quality Assurance-teamet består av en kvalitet spesialist som vil se til at arbeidet blir skikkelig dokumentert i henhold til QMS standarder. IZIO vedlikeholdsteamet vil gi beste arbeid fasiliteter slik som å tilby best mulig tjenester til kundene

    Fremdriftsrapportering samt problemløsing:

    Daglig Statusrapporter som viser fremgang mot baseline plan for prosjektet vil bli gitt til klienten. Rapporten vil inneholde en oppsummering av problemer som oppstår og løses sammen med detaljert beskrivelse av sentrale problemstillinger som oppstår. IZIO vil nøye overvåke prosjektets fremdrift mot grunnlinjen og analysere årsaker til eventuelle glidning. Vanlige konferansesamtaler vil bli gjennomført mellom IZIO og kunder for å sikre en tilstrekkelig overvåking og gjennomsiktig utvekslingssystem.

    Quality Assurance

    Arbeidet skal opphøre og klient skal ikke holdes ansvarlig for gebyrene Tjenester med hensyn til en så profesjonell fra datoen for kunngjøringen av misnøye fra klient til IZIO.

  • IZIO garanterer ikke at tjenestene utføres av profesjonelle skal være vellykket i sin helhet eller delvis, eller resultere i et produkt i stand til kommersiell utnyttelse eller i fullstendig kundetilfredshet, unnlatelse av profesjonelle til å lykkes med å utvikle et produkt som kan kommersiell produksjon eller å fullføre Client tilfredshet skal ikke anses å være et brudd med IZIO av sine forpliktelser i henhold til denne avtalen. ClientÆs eneste rette for misnøye med IZIO forpliktelser skal være som definert i denne avtalen. Verken IZIO eller Client vil sverte hverandre.
  • IZIO skal ikke være direkte eller indirekte ansvarlig for forsinkelser eller holdups eller ikke-ferdigstillelse av arbeidet i tilfelle en profesjonell velger å forlate et oppdrag eller la ansettelse av IZIO. I slike tilfeller skal IZIO forsøke å gi en erstatning så raskt som praktisk mulig etter å ha fått ClientÆs tillatelse til å gjøre det.
  • Partene er enige om at denne avtalen er fullført. Ingenting uttalt eller avtalt muntlig eller skriftlig, om i det hele tatt, i fortiden eller på tidspunktet for inngåelse av denne avtalen er å kontrollere lenger. Hvis partene ønsker å endre noen av vilkårene i denne avtalen, må de gjøre det i writing.IZIO har et omfattende Quality Management System (QMS) som dekker alle områder av tredjeparts programvare vedlikeholdsprosessen. Alle prosjekt forvaltningsplaner, kvalitetsplaner, konfigurasjonsstyring planer og andre operasjonelle prosesser vil bli fulgt i henhold til QMS. Det sikrer også at kundens krav, som per deres kvalitetsstandarder, blir fulgt i løpet av prosjektsyklusen.
  • Klient Ansvarsområder

    En klient må gi følgende til selskapet.
    Svare på spørsmål reist av IZIO innen 2 til 3 dager etter forespørselen for å få arbeidet gjort innenfor tildelte tidsramme. Hvis tilbakemeldingene er forsinket, prosjekttidslinjen kanskje påvirket betydelig.
    Skal ikke prøve direkte eller indirekte å indusere de ansatte eller ledelsen arbeider på prosjektet, for å gjøre noen endringer i prosjektet eller foreta noen annet relatert arbeid / prosjekt utenfor omfanget av avtalen, på et uoffisielt nivå.
    Skal fjerne alle ventende fakturaer innen tid. Kunden skal ikke ha rett til å kreve noen tilgang til kildekoden med mindre alle ventende dues slettes. Når alle kontingent er betalt kildekoden vil bli eid av Client.
    Skal være ansvarlig for å ta levering av all kildekode fra selskap i rett tid. IZIO ikke opprettholde kildekoden utover 6 måneder etter at prosjektet er sist jobbet på. Hvis Kunden ikke har tatt levering av kildekoden innen den fastsatte frist (IE6 måneder), ville IZIO ikke være ansvarlig for å gi kildekoden.

    Selskapets ansvar

    Å utnevne en prosjektleder og distribuere et team av fagfolk, slik det kreves for å gjennomføre aktivitetene knyttet til gjennomføringen av prosjektet.
    å utføre aktivitetene, som per arbeidsomfanget på Client retning og alt arbeid vil bli gjort på en best effort basis.
    For å holde konfidensiell all informasjon mottatt fra klienten, i form av notater, prosjektplaner og noen konkrete evaluerings materiale (Konfidensiell informasjon). IZIO samtykker herved, pakter, tegningsretter, og representerer for kunden at det ikke skal avsløre, distribuere, spre, bruke eller på annen måte avsløre noen måte, konfidensiell informasjon, til tredjepart uten skriftlig samtykke fra kunden. Dette omfatter ikke informasjon som er eller blir offentlig kjent, eller er allerede i IZIO besittelse, eller utleveres til selskapet heretter av en tredjepart ikke kjent av IZIO å være bundet av en avtale om konfidensialitet med Client eller informasjon som IZIO blir forpliktet til å avsløre som et spørsmål om lov.
    For å holde Client oppdatering av fremdriften av prosjektet fra tid til annen som nevnt ovenfor i rapporterings fremgang og problemløsning.

    Displayet Satisfaction Med Performance / Garanti

    IZIO enig i at IT-teknikere skal utføre tjenestene med minst standarden på omsorg og kvalitet vanlig i dataprogrammer verkstedindustrien. Hvis helst klienten er misfornøyd med en profesjonell ytelse, skal kunden umiddelbart rapportere sin misnøye til selskap, og IZIO skal umiddelbart iverksette tiltak for å rette eventuelle misnøye. Hvis du etter 2 uker en gjensidig behagelig løsning ikke kan finnes, vedkommende profesjonell.